Bokklubbsmöte igår.

Hade bokklubbsmötet igår. 4 av 6 var där, den ena jobbade och den andra var upptagen.

Ironin var att jag var med de 3 väninnorna som är nära kompis med min väninna, så jag är/var inte direkt och personligen i kontakt med dem(förutom en); så jag trodde det skulle kännas konstigt att vara där själv utan min vän(hon som jobbade). Det var inte så obekvämt som jag förväntade mig, dem var så trevliga och vi hade det riktigt mysigt. Jag lärde känna tjejerna bättre. Vi pratade om vår barndom och det var hur kul som helst!

Blev inte så mycket diskussion angående boken, då ingen läste ute den förutom jag. Förhoppningsvis får man ut mer av det framtida bokforumshemsidan jag och J håller på och arbetar med. Det är alltid roligare att diskutera böcker med andra bokfanatiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0